trénink záchranářů 7.1 v Kroměříži s členy SDH

19.01.2012 14:00

Cestou mě měla nabrat kamarádka, abych nemusela až do Kromclu vlakem, ale chybička se vlodila..

Přestupovala jsem ve Valmezu, ale na přestup jsem měla jen několik málo minut a nějak jsme se tam s Whitee zamotala, no nakonec jsem skočila do nějakého vlaku, abych po chvíli zjistila, že je to jakýsi expres do Ostravy:D tak jsem vystoupila na nejbližší zastávce, ještě za tmy, protože jsme vyjížděly brzy. Nikde nikdo, samé lesy, takový zapadákov (Hostašovice tuším:D) a aby toho nebylo málo, tak mi došel kredit. Tak jsem s Whitee hodinu a půl čekala na vlak, který nás měl odvést zpátky do Valu, a z tama do Kroměříže:D řeknu vám, celkem adrenalin :P

Na nádraží v Kroměříži (přestup z Valu do Kromclu jsme už zvládly :D) pro mě přijeli a když jsme dojeli na místo (staré kasárny) tak už byly skoro 2 hodiny tréninku v háji, ale přesto jsme si parádně pocvičily. Při imitaci skutečného vyhledávání v budovách jsem si vyzkoušela i práci s vysílačkou (! :D). Whiteenka ale není ještě tak zkušená, pořád ještě potřebujeme schopného figuranta, který ví, jak má na různé psí chování při vyhledávání reagovat, takže pro nás byli 2 osoby zaházené krabicemy v absolutní nehybnosti a tichosti celkem tvrdým oříškem, potřebujeme ještě občas popostrčit ;) trénink probíhal i s hasičema, takže opět plno nových zkušeností :)

Další sranda byla, když jsme omylem zamkli jednoho psa v kasárách a už jsme chtěli odjíždět, naštěstí jsme ho ale včas objevili a zachránili ho před hrůznou smrtí žízní a hladem :D né tak strašné to nebylo, ale při těch pár minutách než nás napadlo podívat se do zamčeného obejktu nám zrovna do smíchu nebylo..

Nazpátek jsme se stavili ještě na oběd a domů jsme s Whitee dorazily příjemně utahané ;)